Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 07:49 - Жалък самотник
Автор: malkovul4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2570 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 31.12.2010 07:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Ако коментираш при мен, значи си мой профил.
Няма начин да е друг, защото и аз съм самотник като всички, които си го мислят.
Това не са комплекси. Да не се объркаш!
Изобщо не съм жалък, нали?
Не коментирай при мен, защото много хора ще те намразят!
Сам се сети защо.


Тагове:   самотник,   жалък,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. borisovgepi - Знаеш ли колко ми пука, че някой ще ме ...
31.12.2010 09:29
Знаеш ли колко ми пука, че някой ще ме намрази? Такива цветисти думи се сещам, че и каруцар ще се изчерви.
цитирай
2. dangerousmeet - Браво за блога!
31.12.2010 09:55
Прочетох всичко и съм напълно съгласен. Тук е пълно с хора, които искат да избиват комплексите си. Всеки си е въобразил, че е най-велик и има право да оценява другите. Най-четените са и най-мразени. Така е и в живота. Който е постигнал нещо повече от болшинството, получава злоба и завист от другите.
цитирай
3. zadenzavoi - Тук
31.12.2010 10:41
има баси интригите. Всички са разделени на групички. Сърдят се, ако коментираш при някой друг и веднага те обявяват за негов профил. После ако отидеш при тях веднага си преразглеждат позицията. Но задължително трябва и те да намажат.
цитирай
4. bangbang - Единствения начин да не те намразят ...
31.12.2010 10:54
Единствения начин да не те намразят е като стоиш далече от първа страница. Това пак не е гаранция, защото човешката злоба няма граници, но все пак ще ти даде глътка въздух.
цитирай
5. malkovul4e - Знаеш ли колко ми пука, че някой ще ме ...
31.12.2010 16:04
borisovgepi написа:
Знаеш ли колко ми пука, че някой ще ме намрази? Такива цветисти думи се сещам, че и каруцар ще се изчерви.

На теб може да не ти пука, но за повечето хора тук им пука здраво. За тях е от първостeпенно значение някой да не си помисли нещо лошо. Само че бунтарите движат света, не жалките душици.
цитирай
6. malkovul4e - Прочетох всичко и съм напълно съ...
31.12.2010 16:06
dangerousmeet написа:
Прочетох всичко и съм напълно съгласен. Тук е пълно с хора, които искат да избиват комплексите си. Всеки си е въобразил, че е най-велик и има право да оценява другите. Най-четените са и най-мразени. Така е и в живота. Който е постигнал нещо повече от болшинството, получава злоба и завист от другите.

Можеш ли да ми обясниш от каква позиция оценяват другите? Учили са за критици или просто си пробутват личното мнение? Ако е второто, в никакъв случай не могат да го налагат на останалите. А те даже се тръшкат от злобa, яд и други негативни емоции.
цитирай
7. malkovul4e - има баси интригите. Всички са ра...
31.12.2010 16:16
zadenzavoi написа:
има баси интригите. Всички са разделени на групички. Сърдят се, ако коментираш при някой друг и веднага те обявяват за негов профил. После ако отидеш при тях веднага си преразглеждат позицията. Но задължително трябва и те да намажат.

Ето, сам си отговаряш защо обвиняват, че си профил на някой. Просто искат да се уплашиш и да отидеш при тях. Затова го равят все хора, които нямат аудитория. Защо не го направи някой от най-четените? Отговорът е ясен: защото не му се налага.
цитирай
8. malkovul4e - Единствения начин да не те намразят ...
31.12.2010 16:17
bangbang написа:
Единствения начин да не те намразят е като стоиш далече от първа страница. Това пак не е гаранция, защото човешката злоба няма граници, но все пак ще ти даде глътка въздух.

Аз нямам шансове за първа страница освен, ако не стане по случайност. Но умният човек разграничава нещата. Винаги са ме дразнили комплексарите. Не само тук.
цитирай
9. jordito - Съвет
01.01.2011 15:32
Стоиш настрана и това е. Можеш и модерация да сложиш, пък да видя как ще ти пускат обидни коментари.
цитирай
10. malkovul4e - Стоиш настрана и това е. Можеш и м...
02.01.2011 14:30
jordito написа:
Стоиш настрана и това е. Можеш и модерация да сложиш, пък да видя как ще ти пускат обидни коментари.

Нямам нужда от модерация, защото ми е забавно като гледам жалките им опити да прикрият себе си за сметка на околните.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malkovul4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30247
Постинги: 10
Коментари: 63
Гласове: 154
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930